Wydział dysponuje obrabiarkami uniwersalnymi i specjalistycznymi, ze specjalnym osprzętem, przystosowanymi do obróbki elementów rozjazdów.
Podstawowa produkcja wydziału rozjazdów kolejowych obejmuje:
l. Rozjazdy typu S60
a) rozjazdy zwyczajne:
- promień 150 m skos l :5 i 1:7
- promień 190 m skos 1:9
- promień 300 m skos l :9
- promień 500 m skos 1:12
- promień 1200 m skos 1:18,5-


Rozjazd zwyczajny
 b) rozjazdy krzyżowe:
- podwójne promień 150 skos l :7
- podwójne promień 190 skos l :9
- pojedyncze: promień 190 skos
 c) skrzyżowania torów o różnych skosach
d) środkowe części o skosie l :4, 444; l :3,43 i l :2,4

Rozjazd krzyżowy pojedynczy
 2. Rozjazdy typu S49
a) rozjazdy zwyczajne:
- promień 140 m skos l :7
- promień 150 m skos 1:7
- promień 190 m skos 1:9
- promień 300 m skos l :9
- promień 500 m skos 1:12
b) rozjazdy krzyżowe podwójne:
- promień 150 m skos 1:7
- promień 190 m skos 1:9
c) skrzyżowania torów o kącie po- 
wyżej 30°
d) środkowe części o skosie 1:4;444 i 1:3,43

Ponadto produkowane zespoły i części
zamienne do w/w rozjazdów kolejowych.
Wszystkie rozjazdy wykonane są z iglicami szynowo-sprężystymi; zaś krzy-żownice są w wykonaniu:
- z szynami dziobowymi zgrzewanymi z szyn klockowych i normalnotorowych,
- z szynami dziobowymi wykonanych z szyn normalnotorowych
- z dziobnicą ze staliwa wysokomanga-nowego,
- z dziobnicą zgrzewaną z odkuwki i szyn normalnotorowych. Wszystkie rozjazdy dostarczane są w od- 
mianach: w zależności od kierunku odchylenia toru zwrotnego oraz konstrukcji złącz szynowych.

[wróć]