Przypominamy
Dokumenty wymagane od kandydatów:
* podanie o przyjęcie do klasy pierwszej na odpowiednim kwestionariuszu (pobierz pdf, doc)
* kopie świadectwa ukończenia gimnazjum i zaświadczenia o wynikach egzaminu, poświadczone przez dyrektora gimnazjum, które kandydat ukończył, a przy potwierdzaniu podania - ich oryginały,
* dwie fotografie legitymacyjne,
Terminy rekrutacji:
* Termin składania podania do Szkoły - 23 maja - 10 czerwca 2011 r.
* Możliwość zmiany wybranej szkoły - 15 czerwca - 17 czerwca 2011 r.
* Termin dostarczenia do Szkoły potwierdzonych kopii świadectwa ukończenia gimnazjum i zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu gimnazjalnego - 22 czerwca - 28 czerwca 2011 r., do godz. 15
* Ogłoszenie list kandydatów zakwalifikowanych do Szkoły - 30 czerwca 2011 r. do godz. 12
* Termin potwierdzenia przez kandydatów woli uczęszczania do Szkoły i dostarczenia oryginałów świadectw i zaświadczeń - 30 czerwca 2011 r. (od godz. 12) do 4 lipca 2011 r. (do godz. 15)
* Ogłoszenie listy uczniów przyjętych do klasy pierwszej - 5 lipca 2011 r. do godz. 12
* Termin składania odwołań od decyzji Komisji Rekrutacyjno-Kwalifikacyjnej - 6 lipca 2011 r., do godz. 14
* Rekrutacja uzupełniająca - do 7 lipca 2011 r.
* Ogłoszenie listy uczniów przyjętych w wyniku rekrutacji uzupełniającej - 8 lipca 2011 r.