2 edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej
MAM HAKA NA RAKA
8.06.2009 w Teatrze Capitol w Warszawie odbyła się Gala Finałowa z wręczeniem nagród dla 10 najlepszych zespołów, które przygotowały projekty kampanii społecznej na temat raka szyjki macicy.
Projekt obejmował przygotowanie: hasła kampanii, plakatu, spotu radiowego oraz filmu. Wykonane materiały są do obejrzenia na stronie: www.mamhakanaraka.pl.
W skład naszego zespołu wchodzą: Iza Wiatrek, Ania Żak, Jacek Kałuża, Dominik Kowalski, Dawid Guzy. Opiekunem naszego zespołu była pani Mirosława Kądziołka.
Grupa zajęła 3 miejsce oraz otrzymała Nagrodę Publiczności.
Dziękujemy wszystkim, którzy głosowali na nasz projekt.
Zespół Liceum Ogólnokształcącego im. Mieszka I w Zawadzkiem zdobył III miejsce oraz Nagrodę Publiczności w 2 edycji Ogólnopolskiego Programu dla Młodzieży MAM HAKA NA RAKA.
W skład naszego zespołu wchodzą: Iza Wiatrek, Ania Żak, Dawid Guzy, Jacek Kałuża, Dominik Kowalski. Opiekunem naszego zespołu była mgr Mirosława Kądziołka.
Tematem projektu kampanii społecznej była profilaktyka raka szyjki macicy. W ramach kampanii przygotowaliśmy: hasło, plakat, spot radiowy i film. Wykonane materiały są do obejrzenia na stronie: www.mamhakanaraka.pl.
Do 2 edycji zgłosiło się 670 czteroosobowych zespołów ze szkół ponadgimnazjalnych z całego kraju. W pierwszym etapie konkursu zadaniem było przygotowanie i zrealizowanie prezentacji ukazującej ideę profilaktyki nowotworowej we własnym środowisku szkolnym i lokalnym. Przeprowadziliśmy szereg wywiadów z pracownikami służby zdrowia, opracowaliśmy gazetki, ulotki oraz przeprowadziliśmy kilka lekcji w naszym liceum i ZSG w Żędowicach. Wszelkie nasze działania zostały ocenione przez organizatorów i docenione zaproszeniem na Warsztaty Kreatywne do Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.
100 szkół biorących udział w warsztatach zapoznało się ze sposobem przygotowania kampanii społecznej. Dowiedzieliśmy się w jaki sposób tworzyć brief kreatywny.
10 najlepszych projektów pojawiło się na stronie www.mamhakanaraka.pl i zostało poddane surowej ocenie internautów oraz jurorów. Nasza kampania spodobała się tak dużej ilości osób, że otrzymaliśmy nagrodę publiczności.